Egy képzett szakember ugyanis nemcsak szavakat ír egymás után. Tudja, miként építsen fel rövid üzenetekből olyan márkavilágokat, olyan tartalomhálót, amellyel találkozva a vásárlók nem azt érzik, hogy pénzt adtak ki a kezükből, hanem hogy részévé váltak egy olyan közösségnek, amivel lehet dicsekedni, olyan vásárt csináltak, amely javított az életminőségükön.
Marketing-szövegírás & közösségimédia-posztírás
Csak annak a vállalkozásnak nincs szüksége marketing-szövegíróra, amelyik megengedheti magának, hogy a potenciális vásárlók közömbösen tovább görgessék a tartalmait, reklámjait.
Mi tudjuk:
- Miként lehet felkutatni, milyen témák, kulcsszavak mozgatják a célcsoportot.
- Milyen fájdalompontokra érdemes rátapintani, hogy tudják, érted a problémájukat.
- Hogyan lehet az első mondattal felkelteni a figyelmet, majd a folytatásban meg is tartani azt.
- Miként csomagolhatjuk a reklámüzeneteket értékes tartalmakba, ami jópofa, szórakoztat, kiépíti a bizalmat.
Olyan márkavilágot alkotunk marketing-szövegírással, amely felépíti az eladás előszobáját jelentő bizalmat, majd úgy értékesíti a terméket vagy szolgáltatást, hogy annak örülünk, örömmel ajánljuk tovább az élményt ismerőseinknek.
Legyen szó SEO cikkekről, PR cikkekről, szakmai blogokról, hírlevelekről, sajtóközleményekről, Facebook-posztokról, mi pontosan tudjuk miként valósítsuk meg ezt az agrárvállalkozásokra szabva.
Ne a célokból adjunk le, a kommunikációban tekerjük fel a hangerőt!
Tegyük közös munkával még sikeresebbé a céges kommunikációt!