Teljes marketingkommunikációs osztály az ICL műtrágyák gyári képviseletének
Ahhoz, hogy ez megvalósuljon ismernünk kell a vásárló életút legfontosabb állomásait – probléma tudatosítás, az érdeklődés felkeltése, mérlegelés, döntés, visszatérő vásárlóvá válás. Majd, hogy ezen az úton a saját portékánk felé tereljük az érdeklődőket a megfelelő tartalmakat, megfelelő kulcsszavakkal, megfelelő csatornán kell kommunikálni.
Ehhez szükség van marketingkommunikációs stratégiára; egy tartalom naptárra / Content Roadmap-re; és egy csapatra, akik utána elkészítik a benne szereplő cikkeket, posztokat, fotókat, videókat.
Pontosan ezt valósítottuk meg a speciális műtrágyák gyártásával foglalkozó ICL magyar gyári képviseletének 2022 májusa és 2023 júniusa között.
- Ügyfélriport videók ide kattintva elérhetőek
- Tudástár cikkek, amelyek nagyszázalékban PR cikként is megjelentek.
- Facebook posztok és képanyagok itt.
De készítettünk bannereket, hírleveleket, print hirdetéseket is a cégnek, ahol havonta publikáltuk a teljesítményriportokat is. Pontosan úgy, mint egy saját marketingkommunikációs osztály.