
Évtizedeken át a „polc előtti nézelődés pillanata” döntött arról, hogy a vásárló végül a mi termékünket választja vagy sem. Összehasonlították a leírásokat, megnézték, kinek a címkéje átgondoltabb, bizalomgerjesztőbb, hozzávették az árat vagy amit esetleg az ismerőseiktől hallottak valamelyik portékáról. A folyamat napjainkra sem változott, azonban ahogy azt olyan technológiai órások szakértői, mint a Google, hozzáteszik: mindez kiegészült egy mindent megelőző digitális állomással, az online tartalomfogyasztáséval, amit a szakirodalom „zero moment of truth”-nak hív. Ez az állomás, amikor egy témára keresve belebotlik az érdeklődő a weboldalunkba, egy Facebook- vagy épp Instagram-posztunkba.
Ettől kezdve pedig az átgondolt vizuális világ erejét nem lehet becsülni.
Ugyanis míg egy szöveges üzenetet három nap múlva csak a látogatók körülbelül 10%-a tud majd felidézni, egy jól átgondolt grafika társaságában ennek valószínűsége már 65%. A polc előtti nézelődésre visszautalva, a témában végzett reklámkutatások azt mutatják, hogy bár a mondás azt mondja, hogy ne ítéljünk a külső alapján, de a vevők 63%-a a szebb csomagolást választja, míg weboldalak vagy mobilappok esetén 75%-ban az a befutó, akinek meggyőzőbb a megjelenése.
A tartalmak kezelését, a közösség moderálását is elvégezzük
Azoknak a partnereinknek, akik állandó havi megbízás keretében dolgoznak velünk, nemcsak elkészítjük, de előre egyeztetett menetrendet követve feltöltjük, beidőzítjük, publikáljuk is a posztokat. Gyakorlottan szabadítjuk meg a közösségi oldalakat a trolloktól is, ehhez annyi a kérésünk, hogy a cégnél legyen állandó kapcsolattartó, akivel átbeszélhetjük a kommentekben, üzenetekben épp felmerülő szakmai vagy épp üzleti kérdéseket.